19.04.2024
10:21
Меню сайту |
|
Форма входу |
Пошук |
Календар |
Архів записів |
Друзі сайту |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
12:56 Подорож у світ гармонії та краси |
Назва проекту"Подорож у світ гармонії і краси!" Тип проектуІнформаційний, груповий, міжпредметний, з відкритою координацією, середньої тривалості. Ключове питанняЯк може геометрія допомогти мені зрозуміти оточуючий світ? Тематичні питання1. Чи існує симетрія в техніці та архітектурі? 2. Як пов'язані між собою симетрія та мистецтво? 3. Чи можна навчитися майстерності конструювати за допомогою симетрії у природи? Змістові питання1. Які приклади симетрії можливо знайти в природі? 2. Як пов’язані симетрія та мистецтво? 3. Яку роль відіграє симетрія при проектуванні машин, механізмів? Стислий описЦей проект розрахований для учнів 9-го класу при вивченні теми: «Геометричні перетворення». В позаурочний час учні, об’єднавшись у групи, збирають необхідний матеріал, класифікують його. Результати проекту учні подають у вигляді презентацій, які публікують на веб-сайті. Завдяки участі в проекті діти отримують та вдосконалюють уміння працювати з різноманітними джерелами інформації, розвивати навички роботи на комп’ютері, здобувати знання та досвід, необхідний для подальшого життя, вчаться на практиці використовувати здобуті знання, переконуються в тому, що знання з математики потрібні в повсякденному житті. Працюючи над даним проектом, учні повинні з’ясувати: що таке геометричні перетворення; знайти їх приклади в природі, архітектурі, літературі, музиці. Навчальні предметиМузика, образотворче мистецтво, біологія, фізика, астрономія, математика Класи9 клас Державні освітні стандарти та навчальні програми1. Освітня галузь "Математика" забезпечує успішне вивчення інших дисциплін, насамперед природничо-наукового циклу. Геометричні перетворення: застосовувати набуті знання до розв'язування задач, зокрема прикладних. Навчальна программа для загальноосвітніх навчальних закладів (12-річна школа) Математика 5-9 класи, Київ - 2004
Навчальні цілі та очікувані результати навчанняОзнайомлення з властивостями геометричних перетворень, їх доведення. Під час виконання проекту учні формують навички: знаходять та опрацьовують інформацію з використанням Інтернету та інших додаткових джерел; працюють у групі над розв’язанням спільної проблеми. Учитель має можливість: підвищити інтерес учнів до предмета; здійснити об’єктивне оцінювання учнів у різних видів діяльності; розкрити творчий потенціал кожного учня. Діяльність учнівУчні під час роботи над проектом проводять велику пошукову роботу: знаходять у різних джерелах різноманітні цікаві приклади симетрії у природі, літературі, музиці, техніці, архітектурі, легенди про симетрію, складають кросворди. На завершення учні узагальнюють і систематизують здобуті результати і роблять висновки Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проектуОдин місяць Вхідні знання та навичкиУчні повинні знати означення геометричних перетворень, вміти користуватися комп’ютером. Матеріали та ресурсиМЕТОД ПРОЕКТІВ – СУЧАСНА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ РІЗНИХ РІВНІВ Презентації
|
|
Всього коментарів: 6 | |
| |