Вітаю Вас Гість
Вівторок
21.11.2017
05:39


Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Січень » 19 » Подорож у світ гармонії та краси
12:56
Подорож у світ гармонії та краси

Назва проекту

"Подорож у світ гармонії і краси!"

Тип проекту

Інформаційний, груповий, міжпредметний, з відкритою координацією, середньої тривалості.

Ключове питання

Як може геометрія допомогти мені зрозуміти оточуючий світ?

Тематичні питання

1. Чи існує симетрія в техніці та архітектурі?

2. Як пов'язані між собою симетрія та мистецтво?

3. Чи можна навчитися майстерності конструювати за допомогою симетрії у природи?

Змістові питання

1. Які приклади симетрії можливо знайти в природі?

2. Як пов’язані симетрія та мистецтво?

3. Яку роль відіграє симетрія при проектуванні машин, механізмів?

Стислий опис

Цей проект розрахований для учнів 9-го класу при вивченні теми: «Геометричні перетворення». В позаурочний час учні, об’єднавшись у групи, збирають необхідний матеріал, класифікують його. Результати проекту учні подають у вигляді презентацій, які публікують на веб-сайті. Завдяки участі в проекті діти отримують та вдосконалюють уміння працювати з різноманітними джерелами інформації, розвивати навички роботи на комп’ютері, здобувати знання та досвід, необхідний для подальшого життя, вчаться на практиці використовувати здобуті знання, переконуються в тому, що знання з математики потрібні в повсякденному житті. Працюючи над даним проектом, учні повинні з’ясувати: що таке геометричні перетворення; знайти їх приклади в природі, архітектурі, літературі, музиці.

Навчальні предмети

Музика, образотворче мистецтво, біологія, фізика, астрономія, математика

Класи

9 клас

Державні освітні стандарти та навчальні програми

1. Освітня галузь "Математика" забезпечує успішне вивчення інших дисциплін, насамперед природничо-наукового циклу. Геометричні перетворення: застосовувати набуті знання до розв'язування задач, зокрема прикладних. Навчальна программа для загальноосвітніх навчальних закладів (12-річна школа) Математика 5-9 класи, Київ - 2004


2. Освітня галузь «Інформатика». Уміння користуватися глобальною мережею Інтернет, створювати комп’ютерні презентації, готувати публікації за допомогою комп’ютера.

Навчальні цілі та очікувані результати навчання

Ознайомлення з властивостями геометричних перетворень, їх доведення. Під час виконання проекту учні формують навички: знаходять та опрацьовують інформацію з використанням Інтернету та інших додаткових джерел; працюють у групі над розв’язанням спільної проблеми. Учитель має можливість: підвищити інтерес учнів до предмета; здійснити об’єктивне оцінювання учнів у різних видів діяльності; розкрити творчий потенціал кожного учня.

Діяльність учнів

Учні під час роботи над проектом проводять велику пошукову роботу: знаходять у різних джерелах різноманітні цікаві приклади симетрії у природі, літературі, музиці, техніці, архітектурі, легенди про симетрію, складають кросворди. На завершення учні узагальнюють і систематизують здобуті результати і роблять висновки

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту

Один місяць

Вхідні знання та навички

Учні повинні знати означення геометричних перетворень, вміти користуватися комп’ютером.

Матеріали та ресурси

МЕТОД ПРОЕКТІВ – СУЧАСНА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ РІЗНИХ РІВНІВ

Презентації

Переглядів: 261 | Додав: Grytzz | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 6
avatar
1
Вікторе Романовичу! Бажаємо успіхів та перемоги!!! 
         З найкращими побажаннями, Ваші колеги!
avatar
2
Татусю! Я в тебе вірю! Бажаю перемоги, ти зможеш!!! v
avatar
3
Бажаю успіхів! Ваші дітки у вас вірять!
avatar
4
Чекаємо ваc з перемогою. І тримаємо міцно кулачки. Щасти вам!)
avatar
5
Вікторе Романрвичу, ми всі віримо в вашу перемогу:-)
Успіхів і наснаги))
avatar
6
Віримо, що у Вас все вийде!
avatar